- A Társaság tevékenységét az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány
követelményei figyelembevételével végzi.
- A Társaság vezetése rendszeresen meghatározza a tevékenység
minőségcéljait, és ellenőrzi azok megvalósulását, a minőségirányítási
rendszert folyamatosan fejleszti.
- A Társaság tagjai kötelezettséget vállalnak a szakmai feladatok
magas színvonalú megoldására a számukra kijelölt területeken, különösen
a témafelelősi megbízások esetén.
- A Társaság külső kapcsolatait a vevőközpontúság határozza meg. Ez
a megbízók igényeinek figyelembevételét, a vevői kapcsolatok
fejlesztését és a vevői megelégedettség értékelését jelenti.
- A Társaság sikeres működéséhez elengedhetetlen a megfelelő
alvállalkozások igénybevétele. Az alvállalkozók tevékenységét a
Társaság rendszeresen értékeli és minősíti, s csak a követelményeknek
megfelelő alvállalkozókat alkalmazza.
- A Társaság saját tevékenységét folyamatosan felülvizsgálja,
értékeli és fejleszti.
A megbízásoknál fontos tényezőnek tartja a saját és alvállalkozói
erőforrásait.
- A Társaság tagjainak képzését és szakmai színvonalának,
kompetenciájának szinten tartását alapvető fontosságúnak tartja.
- A Társaság tevékenységét folyamatszemléletű megközelítésben
végzi. Azaz feladatainál (szerződéseinél, témáinál) meghatározza a
követelményeket, a munkafolyamatot befolyásoló tényezőket s a
folyamatait a kitűzött (minőség) célok elérése érdekében folyamatosan
fejleszti.
Dr. Osztheimer Márton
ügyvezető